reklama

Zlatí slovenskí gentlemani

Stačil mi menej ako týždeň, aby som priznala omyl týkajúci sa slovenských mužov a po prvých dňoch v Číne môžem s úprimnosťou povedať, slovenskí muži mi naozaj začínajú chýbať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Na niekoľko týždňov som sa pobalila do najväčšieho kufra a letisková váha ukázala rovných dvadsaťjeden kilogramov. Akákoľvek manipulácia mi spôsobovala problémy, ale vlastne až v Číne v Pekingu pri prechode najväčšou vlakovou stanicou, som si uvedomila jednu zaujímavú vec. Nikdy v živote sa mi v Bratislave nestalo, aby som si svoju batožinu nosila sama. Už pri východe z internátu som začula zdvorilostnú ponuku o pomoc. Nikdy sa mi nestalo, žeby som si kufor z autobusu musela vláčiť schodmi sama. Tu sa na mňa pozerali stovky sediacich Číňanov. Až v našom cieľovom meste v Xiani sa mi po vystúpení z vlaku ponúkla mužská pomoc. Moje nadšenie pominulo, keď si na konci schodišťa vypýtal 20 Yuanov. Zlatí slovenskí gentlemani...

Tímea Gurová

Tímea Gurová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

priateľská- ambiciózna- vtipná- sarkastická- liberálna- zvedavá- úprimná- slobodná- nezručná- komunikatíva- energická- optimistická- záhadná- škorpiónska- sebavedomá- aktívna- nedôverčivá- tolerantná- usmievavá- slušná- nedočkavá- empatická- a majúca vždy pravdu...:) Zoznam autorových rubrík:  na zamyslenieVzťahyjemne politickézase som sa zamiešalamy life:)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu