reklama

Keď sa nedá, tak sa nedá

Milujem, keď sa niečo nedá. Aj napriek pocitu, že žiadam úplne banálnu vec, už len z princípu a na základe systému počujem to naše typické nedá sa! Nemôžeme!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Známky musíme mať všetky zapísané v indexe, aj napriek tomu, že prvoradý je AIS. Nedá sa ináč. V dennom menu mi nemôžu vymeniť prílohy z druhého menu, lebo vraj porcie sú presne rozpočítané. Lodičky mi nepodbijú na počkanie, lebo nedá sa. Musím dôjsť na druhý deň.

Nuž a dnes ma dojali v sporiteľni. Brala som to ako návštevu na dve minúty, pretože veľkosť môjho problému na škále od jedna do desať je rovná jednotka. Platnosť mojej karty končí v júli 2011. Keďže však odchádzam na dlhšie do zahraničia, chcela som, aby mi novú kartu poslali ešte v júni. Aby sa mi náhodou nestalo, že ostanem bez peňazí. Pani však hneď vedela, že žiadam nehorázne nesplniteľnú vec, ale ponúkla mi 3 alternatívy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1. Keď mi karta dôjde domov, majú mi ju rodičia poslať poštou do Číny.

2. Mám si zaplatiť vytvorenie ďalšej karty k účtu.

3. Mám si otvoriť ďalší účet.

Aj som si nechala poradiť od odborníka a otvorila si nový účet ale v inej banke.

Tímea Gurová

Tímea Gurová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

priateľská- ambiciózna- vtipná- sarkastická- liberálna- zvedavá- úprimná- slobodná- nezručná- komunikatíva- energická- optimistická- záhadná- škorpiónska- sebavedomá- aktívna- nedôverčivá- tolerantná- usmievavá- slušná- nedočkavá- empatická- a majúca vždy pravdu...:) Zoznam autorových rubrík:  na zamyslenieVzťahyjemne politickézase som sa zamiešalamy life:)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu