reklama

Moja prvá a zrejme posledná návšteva homeopata

Ráno som vstala ešte v pohode, cez hodinu som si už začala cítiť napúchajúce hrdlo a zo školy som sa vrátila s 38,4 C (tú guličku sa mi teraz nechce hľadať). Svojpomocne a čo lekáreň dala, som sa snažila bojovať proti začínajúcej angíne. Na druhý deň však bolo jasné, že angína je v plnom prúde a na rade len doktor a antibiotiká. Ale ako podľa mena vybrať doktora?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (170)

Nuž, otec sa kade-tade povypytoval a dostal priam neskutočné odporúčania na jedného konkrétneho. Už v čakárni to vyzeralo pomerne netradične. Hlavne, čo sa týka rôznych hesiel: „Pevným a oddaným spojením počiatku múdrosti v duši so základom múdrosti a pokory tohto sveta možno dôjsť k celkovému uzdraveniu." „Chcenie 3x jedna tabletka neexistuje. Musí vychádzať z človeka." Zdalo sa nám voľačo zvláštne a v ambulancii sa nám potvrdilo, že určite nejde o typického doktora.

Homeopat. Jednoznačne. „Tak aký je problém?" „Hnisavá angína!" povedala som s istotou a keby ma neprerušil aj antibiotiká by som si odporučila sama. Po toľkých angínach v detstve... „Otvorte ústa," požiadal ma a od stola približne z metrovej vzdialenosti uvidel angínový povlak a potvrdil moju diagnózu. „Pravá oblička. Je to emocionálny problém, ktorý ste vnútorne nevyriešili, alebo si ho neuvedomujete, ale podvedome vás natoľko oslabuje až to prerástlo do choroby. Čiže základom si je príčinu uvedomiť." Potom som mala zistiť, ktorý chlap za to môže.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nebola som si istá, koho mám označiť za vinníka mojej angíny. Veď mňa každý deň furt niekto naštve a nemaródujem celý rok. Dal mi teda tabletky, ktoré mám brať po dva kusy každú pol hodinu. Áno, správne napísané 2 tabletky každých 30 minút. Dajme tomu, že denne spím 8 hodín. Za týchto podmienok vycucám 64 tabletiek. A to nie je všetko. Štyrikrát denne mám na posilnenie organizmu brať jedno vrecúško s obsahom ďalších 4 piluliek. Čiže ja denne zjem 80 liekov. Pripadám si ako Dr. House. Ten tiež každú chvíľu do seba hádzal „vikodín".

K výžive mi dobalil nejaký sirup, dvakrát denne pred jedlom kávovú lyžičku a zapíjať to má špeciálnym džúsom zo štyroch druhov ovocia z Južnej Ameriky. Z liekov budem mať spočiatku nočné mory a na konci liečby si v sne uvedomím príčinu mojej choroby a v sne sa s tým psychicky zmierim. Pred spaním som aj myslela na to, že sa mi majú snívať kadejaké veci a nakoniec sa mi aj pred očami menila sestra na mamu a naopak. Alkohol a cigarety u mňa nezistil. Ale zakázal mi kávu, mäso a sladkosti a týmto u mňa navždy skončil! Vraj negatívna karma z mŕtveho zvieraťa by potom prešla na mňa. Počas celého sedenia mu pomáhala zázračná pomôcka, ktorá mu našepkala počet škatuliek liekov, ktoré potrebujem a iné veci o mojom zdravotnom stave. Nakoniec spočítal, koľko bude celé sedenie vrátane liekov stáť- 210€.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dvestodesať eur za blbú angínu. Samozrejme bez bločku a vo všetkej počestnosti. Táto návšteva by sa bohato vyrovnala dvojeurovému doplatku v lekárni za Zinat a hodinovému posedeniu u psychológa. Neviem, čo si mám o tom myslieť. V mnohých veciach sa nemýlil. Aj bez zdravotnej karty vedel veľmi presne pomenovať oblasti, v ktorých som mala problémy. Odhadol ma ako človeka a na základe znamenia úplne vystihol povahu. Možno na tom skutočne niečo bude, ale na druhej strane mám aj mnoho nezodpovedaných otázok.

Nebola som chorá posledných 5 rokov a veľmi pochybujem, že ma za celú tú dobu nikto nesklamal do takej miery, že by ma to citovo nebolelo. A čo také deti? Zoberie im niekto kačičku a z toho stresu potom ochorejú? A čo tak počas rôznych chrípkových epidémií? Štáty dávajú neskutočné peniaze do výskumu a žeby to bolo nakoniec len také jednoduché? No neviem, ostanem radšej verná klasickej medicíne.

Tímea Gurová

Tímea Gurová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

priateľská- ambiciózna- vtipná- sarkastická- liberálna- zvedavá- úprimná- slobodná- nezručná- komunikatíva- energická- optimistická- záhadná- škorpiónska- sebavedomá- aktívna- nedôverčivá- tolerantná- usmievavá- slušná- nedočkavá- empatická- a majúca vždy pravdu...:) Zoznam autorových rubrík:  na zamyslenieVzťahyjemne politickézase som sa zamiešalamy life:)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu