reklama

A že vraj si nevážia starších!

Dnes bol skvelý deň. Nielenže som sa po dlhom čase konečne vrátila z mesta so suchými ponožkami, ale mi aj rapídne stúplo už dosť vysoké sebavedomie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Na svoj vek vyzerám mladšie. V priemere mi ľudia tipujú 16 rokov a niekedy ma to vytáča. Snažím sa však nájsť v tom pozitívum a hovorím si: „Mám 21, vyzerám na 16, to znamená, že keď budem mať 40, vyzerať budem na 21!" Tento optimizmus ma prejde, keď odo mňa v bare pýtajú občiansky preukaz už pri malom pive. Hlavná vec, že naokolo vidím len samé podnapité pätnástky. Pche!

Niežeby som kvôli tomu trpela komplexmi menejcennosti, ale občas ma prepadnú paranoidné myšlienky, že ma neberú vážne. Ale dnešok bol iný! Dnes aspoň na pár sekúnd som sa cítila staršou a váženejšou. Oveľa staršou. Nastúpila som do električky, sadnúť som si nemala kde, tak som sa samozrejme chytila a neprítomným výrazom pozerala von. „Teta, nech sa páči. Poďte si sadnúť!" To, že táto veta patrí mne som zistila, až keď sa mi chlapča postavilo do výhľadu. Heh, že teta! S výbuchom smiechu som ho musela odmietnuť, aj keď to mojej pohodlnosti znelo lákavo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uistila som sa však v dvoch veciach. Úcta k starším nevymizla a v MHD-éčke je občas sranda:).

Tímea Gurová

Tímea Gurová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

priateľská- ambiciózna- vtipná- sarkastická- liberálna- zvedavá- úprimná- slobodná- nezručná- komunikatíva- energická- optimistická- záhadná- škorpiónska- sebavedomá- aktívna- nedôverčivá- tolerantná- usmievavá- slušná- nedočkavá- empatická- a majúca vždy pravdu...:) Zoznam autorových rubrík:  na zamyslenieVzťahyjemne politickézase som sa zamiešalamy life:)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu