reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tímea Gurová

Tímea Gurová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

priateľská- ambiciózna- vtipná- sarkastická- liberálna- zvedavá- úprimná- slobodná- nezručná- komunikatíva- energická- optimistická- záhadná- škorpiónska- sebavedomá- aktívna- nedôverčivá- tolerantná- usmievavá- slušná- nedočkavá- empatická- a majúca vždy pravdu...:) Zoznam autorových rubrík:  na zamyslenieVzťahyjemne politickézase som sa zamiešalamy life:)SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Včera som plakala...

Tímea Gurová

Včera som plakala...

...nechcela som. Hovorila som si, veď si už veľká a silná, a aj keď som sa snažila, ako som len vedela, nedalo sa. Oči som mala otvorené, ako len bolo možné a slzy sa mi iba rútili a padali.

  • 19. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 323x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu