reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tímea Gurová

Tímea Gurová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

priateľská- ambiciózna- vtipná- sarkastická- liberálna- zvedavá- úprimná- slobodná- nezručná- komunikatíva- energická- optimistická- záhadná- škorpiónska- sebavedomá- aktívna- nedôverčivá- tolerantná- usmievavá- slušná- nedočkavá- empatická- a majúca vždy pravdu...:) Zoznam autorových rubrík:  na zamyslenieVzťahyjemne politickézase som sa zamiešalamy life:)SúkromnéNezaradené

reklama

na zamyslenie

Keď sa nedá, tak sa nedá

Tímea Gurová

Keď sa nedá, tak sa nedá

Milujem, keď sa niečo nedá. Aj napriek pocitu, že žiadam úplne banálnu vec, už len z princípu a na základe systému počujem to naše typické nedá sa! Nemôžeme!

  • 16. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 951x
  • 4
Ako vybabrať so systémom pri platení denného štúdia

Tímea Gurová

Ako vybabrať so systémom pri platení denného štúdia

Pred pár týždňami som od mojej drahej Alma mater obdŕžala novoročný vinš aj s výzvou na zaplatenie školného za prekročenie štandardnej dĺžky štúdia. Symbolických 1 400 €.

  • 2. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 293x
  • 30
Euro-Neeuro, mám ho plné zuby!

Tímea Gurová

Euro-Neeuro, mám ho plné zuby!

Novú menu máme v obehu už dva týždne a je mi skutočne trápne to priznať, ale žiadny dôchodca na to nenadáva toľko ako ja. Pri každom platení počujem v duchu zvolanie: „Korunka, kde si?“

  • 14. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 153x
  • 33
Zrejme som videla rasovú neznášanlivosť

Tímea Gurová

Zrejme som videla rasovú neznášanlivosť

Stále prší. Počasie je vyše týždňa strašné, v rádiu som začula informáciu, že je to najchladnejší september za posledných šesťdesiat rokov. No musela som ísť do mesta...Došla som na zastávku. Prvý prístrešok bol úplne zaplnený a ľudia stáli aj na daždi. Idem k druhému. Tiež bol plný a ľudia natlačení ako sardinky a opäť mrznúci študenti pred ním. Pozriem smerom k tretiemu a tam na moje počudovanie len dvaja muži. Rómovia. Náhoda?

  • 21. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 951x
  • 27
Dnes som dostala ponuku na sex

Tímea Gurová

Dnes som dostala ponuku na sex

...ale od deväťročného decka.

  • 10. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 543x
  • 116
reklama
Ako ma skoro zbili v InterCity

Tímea Gurová

Ako ma skoro zbili v InterCity

V duchu hesla „veď dievča predsa nikto nezbije“ som sa opäť vrhla bojovať za spravodlivosť a dodržiavanie poriadku a je iba otázkou času, kedy sa mi to vypomstí.

  • 14. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 901x
  • 40
Niektorí ľudia sú jednoducho DE-BI-LI

Tímea Gurová

Niektorí ľudia sú jednoducho DE-BI-LI

Našťastie, ešte nemám deti a nepatrí sa mi ozývať do výchovy, keď som sama nemala možnosť ukázať sa, ale niektoré metódy sa mi naozaj nepozdávajú.

  • 19. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 672x
  • 34
Keď si ľudia neliečia komplexy na psychiatrii, ale v diskusiách

Tímea Gurová

Keď si ľudia neliečia komplexy na psychiatrii, ale v diskusiách

Život ho nudí, ľudia ho ničia. Sebavedomie na bode mrazu, ale keď si sadne za počítač, dostane sa do ríše fantázie. V krajine zázrakov je iba na ňom, čím bude, v čom všetkom sa vyzná, ale takmer vždy vystupuje ako nesmierne dôležitá osoba, ako NIEKTO. Ovláda umenie skryť sa za prezývku. Presne tak, je to veľký šéf, prosím, klaňajme sa. A aj preto internetové diskusie vyzerajú tak, ako vyzerajú.

  • 4. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 50
Čo sa vlastne stalo v hľadisku stretnutia Slovan- HC Košice

Tímea Gurová

Čo sa vlastne stalo v hľadisku stretnutia Slovan- HC Košice

A môžem o tom vyrozprávať najdôveryhodnejšie, keďže som tiež skoro schytala...;)

  • 8. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 34
„Pozeráte príliš veľa amerických filmov!“ s láskou Vaša Polícia SR

Tímea Gurová

„Pozeráte príliš veľa amerických filmov!“ s láskou Vaša Polícia SR

Vo svojej obľúbenej kaviarni som bola, hádam, miliónkrát. Mám tam obľúbený stôl, obľúbenú kávu i obľúbených ľudí v obsluhe. Aj moja pondelňajšia návšteva sa nijakým spôsobom spočiatku nelíšila. Až keď som odchádzala, zistila som, že mi chýba taška. Vedela som, že je zle, ale zo zvedavosti som vytočila číslo na môj druhý telefón. Zvonil. A nielen to. Ten sviniar mi to aj zdvihol.

  • 20. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
reklama
Vyžeňme opijajúce sa deti z barov!

Tímea Gurová

Vyžeňme opijajúce sa deti z barov!

„Dôvod na oslavu sa vždy nájde“- to je novodobé heslo 13-ročných detí (?). Hoc by tým dôvodom mala byť len samotná existencia piatku v kalendári, nové delo v žiackej knižke či vedomie, že sú o ďalší deň bližšie k legálnemu chľastaniu. Neviem, neviem, ale ja v ich veku som nemala ani len tušenie ako chutí pivo, dnešné trinástky ovládajú prvú pomoc po otrave alkoholom.

  • 10. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 143x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu