reklama

Strana 99% zneužila moje osobné údaje

Pred pár chvíľami som dostala telefonát od mojej mamy z miesta môjho oficiálneho bydliska, že ma hľadali príslušníci policajného zboru. Prvý moment som si spytovala svedomie, čo protizákonné som mohla vykonať, ale opak bol pravdou. Obeťou zneužitia osobných údajov som sa stala ja. Policajti overovali či som podpisovala petíciu za vznik politickej strany 99%, ale keďže im stačila odpoveď, že nie som prítomná a kontaktné údaje si nepýtali, aspoň takto im odkazujem: „Ja som nič nepodpisovala!“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (88)

Ak pán Weiss nebol schopný nájsť 10 tisíc ľudí, ktorí sú presvedčení, že nás tu ovláda skupina vyvolencov a ktorí živoria z minimálnej mzdy a miesto toho sa strana uchýlila k takýmto podradným praktikám, a ak už bol zneužitý môj „podpis", som presvedčená, že aj ostatné podpisy boli nadobudnuté podvodom.

Je mi smiešne, že strana, ktorá na predvolebnú kampaň síce nedala ani euro, ale aj tak vylieza z každej konzervy, nemohla zaplatiť pár brigádnikov, ktorí by pobehali internáty. Nejako tak to robia všetky rýchlovznikajúce kvázi strany. Ako keby sa báli, že ich cieľová skupina potenciálnych voličov nemá ani základy gramotnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Akí politici, taká strana. Táto od začiatku smrdí podvodom.

Tímea Gurová

Tímea Gurová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

priateľská- ambiciózna- vtipná- sarkastická- liberálna- zvedavá- úprimná- slobodná- nezručná- komunikatíva- energická- optimistická- záhadná- škorpiónska- sebavedomá- aktívna- nedôverčivá- tolerantná- usmievavá- slušná- nedočkavá- empatická- a majúca vždy pravdu...:) Zoznam autorových rubrík:  na zamyslenieVzťahyjemne politickézase som sa zamiešalamy life:)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu