reklama

Môj recept na dlhý život

Aj napriek mladému veku viem priam s určitosťou povedať, že budem žiť dlho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 V prvom rade pravidelne každý deň športujem. Konkrétne beh na päťdesiat metrov. Raz sa mi podarí dobehnúť ten hlúpy autobus, inokedy nie. Ale ani v tejto nepriaznivej situácii nelením a aspoň si skackám pri mínus niekoľkých stupňoch. Aktívne využívam každú voľnú chvíľu. Samozrejme, cviky obmieňam podľa situácie. Skáčem aj s rukami pri tele, prechádzam sa, kľučkujem pomedzi ostatných čakajúcich a niekedy urobím dosť náročný pohyb smerom do vrecka nohavíc a skontrolujem čas na mobilnom telefóne.

 Keď prifrčí ďalší spoj, tlačím sa, trepem do autobusu, odstrkujem, aby som obzrela situáciu, koľko je voľných miest na sedenie. Človek by si pomyslel: „Pche! Lenivec! Nechce sa jej stáť.“ Ale kdeže. Ja len držím miesto dôchodcom, keby náhodou nejaký nastúpil a som si vedomá toho, že nie každý mladý je ochotný vzdať sa tohto luxusu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V škole sa aj na tretie poschodie môžem dostať výťahom. Ten nikdy prvoplánovo nechcem použiť. Jedine vo výnimočnej chvíli, ak vidím ľudí nastupovať, tak sa pridám a snažím sa využiť kapacitu výťahu.

 Po celom psychicky vyčerpávajúcom dni v škole využijem poslednú energiu na fyzickú aktivitu. Nákup v Tescu takou zaručene je. Prejsť a vyhľadať všetko potrebné a odstáť si to v rade je náročné. A to najhoršie- cesta späť na internát- ma ešte len čaká! Super igelitky mi cestou poslúžia miesto činiek.

 Vyšší kopec a otrasnejšiu prístupovú cestičku som si už nemohla priať. Dennodenne vypustím z úst množstvo nadávok a pohoršení, kým sa dostanem až k manželákom a potom ma aj tak čaká množstvo schodov k bloku Dé a aj napriek všetkým nástrahám musím zdolať schody až na moje poschodie, lebo k nám výťah nepremáva. Čo je na druhej strane aj dobré, lebo on aj tak funguje raz za uhorský rok a keby som bývala na najvyššom poschodí... jáááj, hrôza pomyslieť. Pohltila ma aj myšlienka trošku sa angažovať a presadiť, aby konečná 31 a 39 bola až pri nás hore, hneď pri manželákoch. Nebola som prvá a vyjadrenie Dopravného podniku znie, autobus to nevytiahne. Turistike zdar!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Okrem zdravého pohybu preferujem aj zdravú životosprávu. Strava musí byť predovšetkým pestrá. I kapusta, i paradajka, i uhorka, i vajíčko, aj mäsko nejaké a všetko pekne v jednej bagete. Po 18-stej hodine už zásadne nič nejem. Po polnoci však strácam zábrany a prepadne ma chuť buď na niečo slané, alebo na niečo sladké a niekedy sa neviem rozhodnúť, preto kompromisne ochutnám aj z toho aj z toho. Podstatný je aj pohyb na čerstvom vzduchu. Preto pravidelne za večer striedame bary. 

 Kdesi som čítala, že jedno objatie denne predĺži život aj o niekoľko rokov. Há! To by ste ma mali vidieť v noci, ako horlivo stískam svoj vankúš.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ďalším dôležitým bodom je- žiaden stres! Mňa nenaštvú ani anonymy v diskusiách, ani skúška v škole, ani nikto iný. Naposledy som bola nahnevaná a hundrala celý deň, keď som zistila, že zrušili Dr. Housea. O najlepšej zábavnej relácii všetkých čias- Srdcových záležitostiach, ani nehovorím.     

Tak sa držte a starajte sa o seba!;)

Tímea Gurová

Tímea Gurová

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

priateľská- ambiciózna- vtipná- sarkastická- liberálna- zvedavá- úprimná- slobodná- nezručná- komunikatíva- energická- optimistická- záhadná- škorpiónska- sebavedomá- aktívna- nedôverčivá- tolerantná- usmievavá- slušná- nedočkavá- empatická- a majúca vždy pravdu...:) Zoznam autorových rubrík:  na zamyslenieVzťahyjemne politickézase som sa zamiešalamy life:)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu